ده نفر از عجیب ترین های دنبا!

  ده نفر از عجيب ترين هاي دنيا !

 

 

 

 ده نفر از عجيب ترين هاي دنيا !


  ده نفر از عجيب ترين هاي دنيا !Ngoc: three decades without sleep
 
يک تايواني 64 ساله که بيش از سي سال است که نخوابيده است،اين مرد بعد از يک تب در سال 1973 ديگر نتوانسته بخوابد. ظاهرا اين بيخوابي طولاني تاثيري هم بر سلامتي اش نداشته است.او در يک مزرعه زندگي مي کند و از خوک و مرغ نگهداري مي کند و اين کار تمام وقت او را مي گيرد.


 ده نفر از عجيب ترين هاي دنيا !Bhagat: had his twin brother on his stomach
يک مرد هندي که برادر دوقلو اش را حامله بود. يکي از عجيب ترين موارد پزشکي که يک از دو جنين در داخل رحم ديگري مدفون شده است.او هميشه فکر مي کرد که توموري در داخل شکم خود دارد تا اينکه اين تومور زيادي بزرگ شد و پزشک ها پس از عمل اعضاي انسان را از داخل شکم او بيرون آوردند.نکته جالب اين است که وقتي يک دوقلو در بدن ديگري اسير مي شود مي تواند به زندگي خود مثل يک انگل ادامه دهد تا زماني که شروع به صدمه زدن به ميزبان خود مي کند.


 ده نفر از عجيب ترين هاي دنيا !Yokoi: spent 28 years hidden after WWII
يک سرباز ژاپني که حتي پس از پايان جنگ جهاني دوم از ترس آمريکايي ها ۲۸ سال در خفا زندگي مي کرد.او از سال 1944 تا 1972 در يک غار جنگلي زير زميني با دو نفر از ساکنان آنجا زندگي مي کرد ، حتي پس از آنکه اعلاميه هاي پايان جنگ را ديده بود.

 
 ده نفر از عجيب ترين هاي دنيا !Mehran: lives at the Airport since 1988
مهران کريمي ناصري (يک پناه جوي ايراني) که از سال ۱۹۸۸ در فردوگاه دو گل پاريس زندگي مي‌کند و از آن بيرون نيامده است.او به کشورهاي مختلفي تقاضاي پناهندگي داد که ناموفق بود. ظاهرا فيلم ترمينال که در سال ۲۰۰۴ ساخته شده بود و تام هنکس در آن بازي مي کرد با الهام از مهران کريمي ناصري بوده است. با وسيله ها و کيف ها او هميشه شبيه يک مسافر است و کسي به او توجه نمي کند.


 ده نفر از عجيب ترين هاي دنيا !Mitsuo: a japanese Jesus Christ
يک سياستمدار ژاپني که فکر مي‌کند خدا و مسيح است و تصميم دارد دنيا را با رسيدن به مدارج سياسي تغيير دهد. او قايل به يکي بودن دين و سياست است و مي‌خواهد قوانين سازمان ملل را تغيير بدهد و … (نخير احمدي نژاد نيست!).او در انتخابات زيادي شرکت کرده ولي موفق نشده است.


 ده نفر از عجيب ترين هاي دنيا !


 ده نفر از عجيب ترين هاي دنيا !Bihari: most officially dead person
بيهاري هندي که يک کشاورز است در سال ۱۹۷۶ تا 1994 رسما مرده اعلام شده بود و او ۱۸ سال با دولت و بوروکراسي هند جنگيد تا ثابت کند که زنده است. ظاهرا عمويش با رشوه او را رسما و دولتي کشتانده بوده است تا زمينش را تصاحب کند.او زماني متوجه شد که مي خواست از بانک وام بگيرد. بعدا معلوم شد که حداقل صد نفر ديگر هم سرنوشت او را دارند اين انجمن الان 20،000 عضو دارد که تا سال 2004 آنها موفق شدند که 4 نفر از اعضا را زنده اعلام کنند.


 ده نفر از عجيب ترين هاي دنيا !Icke: our salvation from Reptilian Humanoids
ديويد ايکه که يک بازيکن حرفه اي سابق فوتبال بريتانيايي است، معتقد است جهان را کساني اداره مي‌‌کنند که از نسل خزندگانند. به نظر او اين افراد تمايلات کودک آزاري و شيطانگرايانه دارند. او اليزابت دوم و جرج بوش را از نسل خزندگان قديم مي‌داند و در کتاب‌هايش (۱۵ کتاب) سعي مي‌کند اين افراد را معرفي و جهان را از دست آنها نجات دهد.او پس از يک سخنراني 5 ساعته براي دانش آموزان مورد تشويق دانشگاه تورنتو در سال 1999 قرار گرفت.


 ده نفر از عجيب ترين هاي دنيا !Bawden: the self-elected Pope Michael I, from Kansasالن بادن آمريکايي که از سال ۱۹۹۰ خود را به به پاپي انتخاب کرده است. او و طرفدارنش انتخابات واتيکان را به رسميت نمي شناسند. الن را ۶ نفر از جمله والدينش با پاپي برگزيدند. او همچنان به کارش ادامه مي‌دهد.


 ده نفر از عجيب ترين هاي دنيا !Nakamatsu: photographed and analyzed every meal for 34 years
ناکاماتسو مخترع ژاپني که بيش از ۳۰۰۰ اختراع داشته (از جمله فلاپي ديسک) و رکورد جهاني را براي تعداد اختراعاتش دارد. او در ۳۴ سال گذشته از تمام غذاهايي که خورده عکس گرفته و آن را تجزيه تحليل کرده. هدفش اين است که ۱۴۰ سال زندگي کند.


 ده نفر از عجيب ترين هاي دنيا !Lotito: mister eat-it-all
ميشل لوتيتوي فرانسوي همه چيز مي خورد از تلويزيون گرفته تا دوچرخه از آهن گرفته تا شيشه و پلاستيک و … البته اگر آن شي کمي برزگ باشد خوردنش نيز طول مي کشد. مثلا دو سال طول کشيد از1978 تا 1980 که او توانست يک هواپيما را بخورد. ظاهرا او يک معده و روده اي با دو برابر ضخامت قابل انتظار دارد و اسيد گوارشي او داراي قدرت غير معمولي است که به او امکان خوردن فلزات را مي دهد

[ دو شنبه 18 خرداد 1398برچسب:ده تا از عجیب ترین ها , ] [ 18:25 ] [ Hasan ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد